A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Systematic Literature Review on Customer Emotions in Social Media (2018)


Madhala, P., Jussila, J., Aramo-Immonen, H., & Suominen, A. (2018). Systematic Literature Review on Customer Emotions in Social Media. In V. Cunnane, & N. Corcoran (Eds.), ECSM 2018 : Proceedings of the 5th European Conference on Social Media (pp. 154-162). Academic Conferences and Publishing International Limited.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMadhala, Prashanth; Jussila, Jari; Aramo-Immonen, Heli; Suominen, Anu

EmojulkaisuECSM 2018 : Proceedings of the 5th European Conference on Social Media

Emojulkaisun toimittajatCunnane, Vincent; Corcoran, Niall

Konferenssi:

  • European Conference on Social Media

ISBN978-1-911218-84-5

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot154-162

KustantajaAcademic Conferences and Publishing International Limited

KustannuspaikkaReading

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58870

LisätietojaECSM 2018 : 6th European Conference on Social Media, Limeric Institute of Technology, Ireland, 21-22 June 2018.


YSO-asiasanatsosiaalinen mediabig datakuluttajakäyttäytyminentunteet

Vapaat asiasanatconsumer behavior; sentiment analysis


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-11-05 klo 21:06