A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Can reading fluency and self-efficacy of reading fluency be enhanced with an intervention targeting the sources of self-efficacy? (2018)
Aro, T., Viholainen, H., Koponen, T., Peura, P., Räikkönen, E., Salmi, P., Sorvo, R., & Aro, M. (2018). Can reading fluency and self-efficacy of reading fluency be enhanced with an intervention targeting the sources of self-efficacy?. Learning and Individual Differences, 67, 53-66. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.06.009
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aro, Tuija; Viholainen, Helena; Koponen, Tuire; Peura, Pilvi; Räikkönen, Eija; Salmi, P.; Sorvo, Riikka; Aro, Mikko
Lehti tai sarja: Learning and Individual Differences
ISSN: 1041-6080
eISSN: 1873-3425
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 67
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 53-66
Kustantaja: Elsevier
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.06.009
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60350
YSO-asiasanat: lukutaito; sujuvuus; omatoimisuus; interventio
Vapaat asiasanat: lukeminen (toiminta)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2