A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Can reading fluency and self-efficacy of reading fluency be enhanced with an intervention targeting the sources of self-efficacy? (2018)


Aro, T., Viholainen, H., Koponen, T., Peura, P., Räikkönen, E., Salmi, P., Sorvo, R., & Aro, M. (2018). Can reading fluency and self-efficacy of reading fluency be enhanced with an intervention targeting the sources of self-efficacy?. Learning and Individual Differences, 67, 53-66. https://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.06.009


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAro, Tuija; Viholainen, Helena; Koponen, Tuire; Peura, Pilvi; Räikkönen, Eija; Salmi, P.; Sorvo, Riikka; Aro, Mikko

Lehti tai sarjaLearning and Individual Differences

ISSN1041-6080

eISSN1873-3425

Julkaisuvuosi2018

Volyymi67

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot53-66

KustantajaElsevier

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.lindif.2018.06.009

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60350


YSO-asiasanatlukutaitosujuvuusomatoimisuusinterventio

Vapaat asiasanatlukeminen (toiminta)


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 15:37