A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A distributed leadership perspective on the Finnish curriculum reform 2014 (2019)
Tian, M., & Risku, M. (2019). A distributed leadership perspective on the Finnish curriculum reform 2014. Journal of Curriculum Studies, 51(2), 229-244. https://doi.org/10.1080/00220272.2018.1499806
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tian, Meng; Risku, Mika
Lehti tai sarja: Journal of Curriculum Studies
ISSN: 0022-0272
eISSN: 1366-5839
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 51
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 229-244
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/00220272.2018.1499806
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: peruskoulu; opetussuunnitelmat; uudistukset; johtaminen; tutkinnonuudistus
Vapaat asiasanat: Finland; distributed leadership; resource and agency duality model
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 3