A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A distributed leadership perspective on the Finnish curriculum reform 2014 (2019)


Tian, M., & Risku, M. (2019). A distributed leadership perspective on the Finnish curriculum reform 2014. Journal of Curriculum Studies, 51(2), 229-244. https://doi.org/10.1080/00220272.2018.1499806


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tian, Meng; Risku, Mika

Lehti tai sarja: Journal of Curriculum Studies

ISSN: 0022-0272

eISSN: 1366-5839

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 51

Lehden numero: 2

Artikkelin sivunumerot: 229-244

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/00220272.2018.1499806

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: peruskoulu; opetussuunnitelmat; uudistukset; johtaminen; tutkinnonuudistus

Vapaat asiasanat: Finland; distributed leadership; resource and agency duality model


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 3


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 10:36