A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Does the Learning Channel Affect Student Satisfaction in Hybrid Courses (2018)


Syynimaa, N. (2018). How Does the Learning Channel Affect Student Satisfaction in Hybrid Courses. In P. Escudeiro, G. Costagliola, S. Zvacek, J. Uhomoibhi, & B. M. McLaren (Eds.), Computers Supported Education : 9th International Conference, CSEDU 2017, Porto, Portugal, April 21-23, 2017, Revised Selected Papers (pp. 196-206). Springer. Communications in Computer and Information Science, 865. https://doi.org/10.1007/978-3-319-94640-5_10


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSyynimaa, Nestori

EmojulkaisuComputers Supported Education : 9th International Conference, CSEDU 2017, Porto, Portugal, April 21-23, 2017, Revised Selected Papers

Emojulkaisun toimittajatEscudeiro, Paula; Costagliola, Gennaro; Zvacek, Susan; Uhomoibhi, James; McLaren, Bruce M.

ISBN978-3-319-94639-9

Lehti tai sarjaCommunications in Computer and Information Science

ISSN1865-0929

eISSN1865-0937

Julkaisuvuosi2018

Sarjan numero865

Artikkelin sivunumerot196-206

Kirjan kokonaissivumäärä477

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-94640-5_10

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatverkko-oppiminenverkko-opetustieto- ja viestintätekniikkaopetusteknologiaoppimiskokemuksetopettajat

Vapaat asiasanatluokkahuone


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 04:01