A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Does the Learning Channel Affect Student Satisfaction in Hybrid Courses (2018)
Syynimaa, N. (2018). How Does the Learning Channel Affect Student Satisfaction in Hybrid Courses. In P. Escudeiro, G. Costagliola, S. Zvacek, J. Uhomoibhi, & B. M. McLaren (Eds.), Computers Supported Education : 9th International Conference, CSEDU 2017, Porto, Portugal, April 21-23, 2017, Revised Selected Papers (pp. 196-206). Springer. Communications in Computer and Information Science, 865. https://doi.org/10.1007/978-3-319-94640-5_10
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Syynimaa, Nestori
Emojulkaisu: Computers Supported Education : 9th International Conference, CSEDU 2017, Porto, Portugal, April 21-23, 2017, Revised Selected Papers
Emojulkaisun toimittajat: Escudeiro, Paula; Costagliola, Gennaro; Zvacek, Susan; Uhomoibhi, James; McLaren, Bruce M.
ISBN: 978-3-319-94639-9
Lehti tai sarja: Communications in Computer and Information Science
ISSN: 1865-0929
eISSN: 1865-0937
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: 865
Artikkelin sivunumerot: 196-206
Kirjan kokonaissivumäärä: 477
Kustantaja: Springer
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-94640-5_10
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: verkko-oppiminen; verkko-opetus; tieto- ja viestintätekniikka; opetusteknologia; oppimiskokemukset; opettajat
Vapaat asiasanat: luokkahuone
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1