A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Stop the Deficit : Preparing Pre-service Teachers to Work with Bilingual Students in the United States (2018)


Ennser-Kananen, J., & Leider, C. M. (2018). Stop the Deficit : Preparing Pre-service Teachers to Work with Bilingual Students in the United States. In P. Romanowski, & M. Jedynak (Eds.), Current Research in Bilingualism and Bilingual Education (pp. 173-189). Springer. Multilingual Education, 26. https://doi.org/10.1007/978-3-319-92396-3_10


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatEnnser-Kananen, Johanna; Leider, Christine Montecillo

EmojulkaisuCurrent Research in Bilingualism and Bilingual Education

Emojulkaisun toimittajatRomanowski, Piotr; Jedynak, Małgorzata

ISBN978-3-319-92395-6

Lehti tai sarjaMultilingual Education

ISSN2213-3208

Julkaisuvuosi2018

Sarjan numero26

Artikkelin sivunumerot173-189

Kirjan kokonaissivumäärä241

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-92396-3_10

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60466


YSO-asiasanatkaksikielisyysopettajatopettajankoulutus

Vapaat asiasanattranslanguaging; pre-service teachers; teacher education


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:10