A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Stop the Deficit : Preparing Pre-service Teachers to Work with Bilingual Students in the United States (2018)
Ennser-Kananen, J., & Leider, C. M. (2018). Stop the Deficit : Preparing Pre-service Teachers to Work with Bilingual Students in the United States. In P. Romanowski, & M. Jedynak (Eds.), Current Research in Bilingualism and Bilingual Education (pp. 173-189). Springer. Multilingual Education, 26. https://doi.org/10.1007/978-3-319-92396-3_10
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ennser-Kananen, Johanna; Leider, Christine Montecillo
Emojulkaisu: Current Research in Bilingualism and Bilingual Education
Emojulkaisun toimittajat: Romanowski, Piotr; Jedynak, Małgorzata
ISBN: 978-3-319-92395-6
Lehti tai sarja: Multilingual Education
ISSN: 2213-3208
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: 26
Artikkelin sivunumerot: 173-189
Kirjan kokonaissivumäärä: 241
Kustantaja: Springer
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-92396-3_10
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60466
YSO-asiasanat: kaksikielisyys; opettajat; opettajankoulutus
Vapaat asiasanat: translanguaging; pre-service teachers; teacher education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2