A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Games for enhancing basic reading and maths skills : A systematic review of educational game design in supporting learning by people with learning disabilities (2018)


Lämsä, J., Hämäläinen, R., Aro, M., Koskimaa, R., & Äyrämö, S.-M. (2018). Games for enhancing basic reading and maths skills : A systematic review of educational game design in supporting learning by people with learning disabilities. British Journal of Educational Technology, 49(4), 596-607. https://doi.org/10.1111/bjet.12639


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLämsä, Joni; Hämäläinen, Raija; Aro, Mikko; Koskimaa, Raine; Äyrämö, Sanna-Mari

Lehti tai sarjaBritish Journal of Educational Technology

ISSN0007-1013

eISSN1467-8535

Julkaisuvuosi2018

Volyymi49

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot596-607

KustantajaWiley-Blackwell Publishing Ltd.

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/bjet.12639

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59123

LisätietojaSpecial Issue: Serious Games, Education and Inclusion for Disabled People.


YSO-asiasanatlaskemisen erityisvaikeusdysleksiapelisuunnitteluoppiminenpelitverkkopelittietokonepelitdigitaaliset pelitoppimispelitlukutaitomatematiikkaoppimisvaikeudet

Vapaat asiasanatdyscalculia; learning disability; reading skills; maths skills; supporting learning


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:53