A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Professional identity in relation to vocational teachers’ work : an identity-centred approach to professional development (2019)


Vähäsantanen, K., & Hämäläinen, R. (2019). Professional identity in relation to vocational teachers’ work : an identity-centred approach to professional development. Learning : Research and Practice, 5 (1), 48-66. doi:10.1080/23735082.2018.1487573


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Vähäsantanen, Katja; Hämäläinen, Raija

Lehti tai sarja: Learning : Research and Practice

ISSN: 2373-5082

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 5

Lehden numero: 1

Artikkelin sivunumerot: 48-66

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: http://doi.org/10.1080/23735082.2018.1487573

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68604


YSO-asiasanat: ammatti-identiteetti; ammatillinen kehitys; ammatilliset opettajat; työ

Vapaat asiasanat: technology-enhanced education


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-18-10 klo 19:45