A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Fixed versus Growth Mindset Does not Seem to Matter Much : A Prospective Observational Study in Two Late Bachelor level Computer Science Courses (2018)


Kaijanaho, A.-J., & Tirronen, V. (2018). Fixed versus Growth Mindset Does not Seem to Matter Much : A Prospective Observational Study in Two Late Bachelor level Computer Science Courses. In L. Malmi, A. Korhonen, R. McCartney, & A. Petersen (Eds.), ICER '18 : Proceedings of the 2018 ACM Conference on International Computing Education Research (pp. 11-20). ACM. https://doi.org/10.1145/3230977.3230982


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKaijanaho, Antti-Juhani; Tirronen, Ville

EmojulkaisuICER '18 : Proceedings of the 2018 ACM Conference on International Computing Education Research

Emojulkaisun toimittajatMalmi, Lauri; Korhonen, Ari; McCartney, Robert; Petersen, Andrew

ISBN978-1-4503-5628-2

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot11-20

Kirjan kokonaissivumäärä296

KustantajaACM

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1145/3230977.3230982

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59228

Lisätietoja2018 ACM Conference on International Computing Education Research, Espoo, Finland, August 13-15, 2018.


YSO-asiasanatkorkeakoulupedagogiikkaoppimispsykologiaoppimiskäsityksetoppimistuloksetpsykologia

Vapaat asiasanatmindsets; growth mindset; fixed mindset; implicit theories; entity theory; incremental theory


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:39