A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Pair interactions in online assessments of collaborative problem solving : case-based portraits (2018)
Pöysä-Tarhonen, J., Care, E., Awwal, N., & Häkkinen, P. (2018). Pair interactions in online assessments of collaborative problem solving : case-based portraits. Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 13, 12. https://doi.org/10.1186/s41039-018-0079-7
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pöysä-Tarhonen, Johanna; Care, Esther; Awwal, Nafisa; Häkkinen, Päivi
Lehti tai sarja: Research and Practice in Technology Enhanced Learning
ISSN: 1793-2068
eISSN: 1793-7078
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 13
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 12
Kustantaja: World Scientific Publishing Co Pte Ltd.
Julkaisumaa: Singapore
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1186/s41039-018-0079-7
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59263
YSO-asiasanat: yhteisöllinen oppiminen; tietokoneavusteinen oppiminen; pienryhmät; oppiminen; opetus; tapaustutkimus; kvalitatiivinen tutkimus
Vapaat asiasanat: sosiaaliset tekijät
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Opettajaksi 21-vuosisadan oppivassa yhteiskunnassa: opettajankoulutuksen ajattelu- ja työtavat
- Häkkinen, Päivi
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1