A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Grit and self-discipline as predictors of effort and academic attainment (2019)
Hagger, M., & Hamilton, K. (2019). Grit and self-discipline as predictors of effort and academic attainment. British Journal of Educational Psychology, 89(2), 324-342. https://doi.org/10.1111/bjep.12241
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hagger, Martin; Hamilton, Kyra
Lehti tai sarja: British Journal of Educational Psychology
ISSN: 0007-0998
eISSN: 2044-8279
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 89
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 324-342
Kustantaja: John Wiley & Sons Ltd.
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/bjep.12241
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64010
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: https://psyarxiv.com/k9zwe/
YSO-asiasanat: persoonallisuuden piirteet; itsehallinta; opintomenestys; tiedekasvatus
Vapaat asiasanat: Bayesian path analysis; consistency of interest; goal conflict; perseverance of effort
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2