A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Grit and self-discipline as predictors of effort and academic attainment (2019)


Hagger, M., & Hamilton, K. (2019). Grit and self-discipline as predictors of effort and academic attainment. British Journal of Educational Psychology, 89(2), 324-342. https://doi.org/10.1111/bjep.12241


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHagger, Martin; Hamilton, Kyra

Lehti tai sarjaBritish Journal of Educational Psychology

ISSN0007-0998

eISSN2044-8279

Julkaisuvuosi2019

Volyymi89

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot324-342

KustantajaJohn Wiley & Sons Ltd.

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/bjep.12241

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64010

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavillahttps://psyarxiv.com/k9zwe/


YSO-asiasanatpersoonallisuuden piirteetitsehallintaopintomenestystiedekasvatus

Vapaat asiasanatBayesian path analysis; consistency of interest; goal conflict; perseverance of effort


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 12:17