A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Visualising the temporal aspects of collaborative inquiry-based learning processes in technology-enhanced physics learning (2018)


Lämsä, J., Hämäläinen, R., Koskinen, P., & Viiri, J. (2018). Visualising the temporal aspects of collaborative inquiry-based learning processes in technology-enhanced physics learning. International Journal of Science Education, 40 (14), 1697-1717. doi:10.1080/09500693.2018.1506594


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lämsä, Joni; Hämäläinen, Raija; Koskinen, Pekka; Viiri, Jouni

Lehti tai sarja: International Journal of Science Education

ISSN: 0950-0693

eISSN: 1464-5289

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 40

Lehden numero: 14

Artikkelin sivunumerot: 1697-1717

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: http://doi.org/10.1080/09500693.2018.1506594

Avoin saatavuus: Hybridijulkaisukanavassa ilmestynyt avoin julkaisu

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59858


YSO-asiasanat: yhteistoiminnallinen oppiminen; visualisointi; yhteisöllinen oppiminen

Vapaat asiasanat: inquiry-based learning; technology-enhanced learning; university physics learning


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2020-18-10 klo 19:46