A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Becoming agentic teachers : Experiences of the home group approach as a resource for supporting teacher students' agency (2018)


Juutilainen, M., Metsäpelto, R.-L., & Poikkeus, A.-M. (2018). Becoming agentic teachers : Experiences of the home group approach as a resource for supporting teacher students' agency. Teaching and Teacher Education, 76, 116-125. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.08.013


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatJuutilainen, Maaret; Metsäpelto, Riitta-Leena; Poikkeus, Anna-Maija

Lehti tai sarjaTeaching and Teacher Education

ISSN0742-051X

eISSN1879-2480

Julkaisuvuosi2018

Volyymi76

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot116-125

KustantajaPergamon Press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.tate.2018.08.013

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatopettajankoulutusopettajuusopiskelijatidentiteettitoimijuus

Vapaat asiasanatteacher students; agency; teacher identity negotiation; teacher education


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 03:55