A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Becoming agentic teachers : Experiences of the home group approach as a resource for supporting teacher students' agency (2018)
Juutilainen, M., Metsäpelto, R.-L., & Poikkeus, A.-M. (2018). Becoming agentic teachers : Experiences of the home group approach as a resource for supporting teacher students' agency. Teaching and Teacher Education, 76, 116-125. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.08.013
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Juutilainen, Maaret; Metsäpelto, Riitta-Leena; Poikkeus, Anna-Maija
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 76
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 116-125
Kustantaja: Pergamon Press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.08.013
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: opettajankoulutus; opettajuus; opiskelijat; identiteetti; toimijuus
Vapaat asiasanat: teacher students; agency; teacher identity negotiation; teacher education
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2