D6 Edited professional work
Varhaiserityiskasvatus (2018)
Pihlaja, P., & Viitala, R. (Eds.). (2018). Varhaiserityiskasvatus. PS-kustannus.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Pihlaja, Päivi; Viitala, Riitta
ISBN: 978-952-451-816-1
Publication year: 2018
Number of pages in the book: 366
Publisher: PS-kustannus
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Keywords: diversity; learning difficulties
Free keywords: early special childhood education and care
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2018
Preliminary JUFO rating: Not rated
Follow-up groups:
This publication includes articles with JYU authors:
- Viitala, R. (2018). Inkluusio ja inklusiivinen varhaiskasvatus. In P. Pihlaja, & R. Viitala (Eds.), Varhaiserityiskasvatus (pp. 51-77). PS-kustannus.
- Sume, H. (2018). Lapsi, jolla on kuulovamma. In P. Pihlaja, & R. Viitala (Eds.), Varhaiserityiskasvatus (pp. 305-319). PS-kustannus.
- Viholainen, H., & Asunta, P. (2018). Motorisen oppimisen vaikeudet lapsen arjessa. In P. Pihlaja, & R. Viitala (Eds.), Varhaiserityiskasvatus (pp. 241-254). PS-kustannus.
- Pihlaja, P., & Viitala, R. (2018). Muuttuva varhaiskasvatus. In P. Pihlaja, & R. Viitala (Eds.), Varhaiserityiskasvatus (pp. 17-49). PS-kustannus.
- Heiskanen, N. (2018). Tuen prosessit ja lähtökohdat. In P. Pihlaja, & R. Viitala (Eds.), Varhaiserityiskasvatus (pp. 95-118). PS-kustannus.
- Rantala, A., & Uotinen, S. (2018). Varhaiskasvattajan ja perheen yhteistyön merkitys. In P. Pihlaja, & R. Viitala (Eds.), Varhaiserityiskasvatus (pp. 121-139). PS-kustannus.