A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Attending to and fostering argumentation in whole class discussion (2018)


Hähkiöniemi, M., Nieminen, P., Lehesvuori, S., Francisco, J., Hiltunen, J., Jokiranta, K., & Viiri, J. (2018). Attending to and fostering argumentation in whole class discussion. In E. Norén, H. Palmér, & A. Cooke (Eds.), Nordic Research in Mathematics Education. Papers of NORMA 17 : The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education Stockholm, May 30-June 2, 2017 (pp. 159-168). Svensk förening för matematikdidaktisk forskning (SMDF). Skrifter från Svensk förening för matematikdidaktisk forskning, 12. http://matematikdidaktik.org/wp-content/uploads/2018/09/NORMA-17-2018-papers-SMDF-skriftserie.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hähkiöniemi, Markus; Nieminen, Pasi; Lehesvuori, Sami; Francisco, John; Hiltunen, Jenna; Jokiranta, Kaisa; Viiri, Jouni

Emojulkaisu: Nordic Research in Mathematics Education. Papers of NORMA 17 : The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education Stockholm, May 30-June 2, 2017

Emojulkaisun toimittajat: Norén, Eva; Palmér, Hanna; Cooke, Audrey

ISBN: 978-91-984024-1-4

Lehti tai sarja: Skrifter från Svensk förening för matematikdidaktisk forskning

ISSN: 1651-3274

Julkaisuvuosi: 2018

Sarjan numero: 12

Artikkelin sivunumerot: 159-168

Kirjan kokonaissivumäärä: 343

Kustantaja: Svensk förening för matematikdidaktisk forskning (SMDF)

Kustannuspaikka: Göteborg

Julkaisumaa: Ruotsi

Julkaisun kieli: englanti

Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59708

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: http://matematikdidaktik.org/wp-content/uploads/2018/09/NORMA-17-2018-papers-SMDF-skriftserie.pdf

Lisätietoja: The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education, NORMA 17, Stockholm, Sweden, the 30 May – 2 June 2017.


YSO-asiasanat: argumentointi; keskustelu; opettaja-oppilassuhde

Vapaat asiasanat: discussions; teacher-student interaction


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 11:43