A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Attending to and fostering argumentation in whole class discussion (2018)
Hähkiöniemi, M., Nieminen, P., Lehesvuori, S., Francisco, J., Hiltunen, J., Jokiranta, K., & Viiri, J. (2018). Attending to and fostering argumentation in whole class discussion. In E. Norén, H. Palmér, & A. Cooke (Eds.), Nordic Research in Mathematics Education. Papers of NORMA 17 : The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education Stockholm, May 30-June 2, 2017 (pp. 159-168). Svensk förening för matematikdidaktisk forskning (SMDF). Skrifter från Svensk förening för matematikdidaktisk forskning, 12. http://matematikdidaktik.org/wp-content/uploads/2018/09/NORMA-17-2018-papers-SMDF-skriftserie.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hähkiöniemi, Markus; Nieminen, Pasi; Lehesvuori, Sami; Francisco, John; Hiltunen, Jenna; Jokiranta, Kaisa; Viiri, Jouni
Emojulkaisu: Nordic Research in Mathematics Education. Papers of NORMA 17 : The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education Stockholm, May 30-June 2, 2017
Emojulkaisun toimittajat: Norén, Eva; Palmér, Hanna; Cooke, Audrey
ISBN: 978-91-984024-1-4
Lehti tai sarja: Skrifter från Svensk förening för matematikdidaktisk forskning
ISSN: 1651-3274
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: 12
Artikkelin sivunumerot: 159-168
Kirjan kokonaissivumäärä: 343
Kustantaja: Svensk förening för matematikdidaktisk forskning (SMDF)
Kustannuspaikka: Göteborg
Julkaisumaa: Ruotsi
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59708
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: http://matematikdidaktik.org/wp-content/uploads/2018/09/NORMA-17-2018-papers-SMDF-skriftserie.pdf
Lisätietoja: The Eighth Nordic Conference on Mathematics Education, NORMA 17, Stockholm, Sweden, the 30 May – 2 June 2017.
YSO-asiasanat: argumentointi; keskustelu; opettaja-oppilassuhde
Vapaat asiasanat: discussions; teacher-student interaction
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1