A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
A Case of Four Prospective Adult Class Teachers’ Mathematical Identity Work (2018)
Perkkilä, P. (2018). A Case of Four Prospective Adult Class Teachers’ Mathematical Identity Work. In G. T. Papanikos (Ed.), ATINER's Conference Paper Series : EDU2017. [19th Annual International Conference on Education 15-18 May 2017, Athens, Greece] (pp. 1-18). Athens Institute for Education and Research. ATINER's Conference Paper Series, EDU2017-2356. http://www.atiner.gr/papers/EDU2017-2356.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Perkkilä, Päivi
Emojulkaisu: ATINER's Conference Paper Series : EDU2017. [19th Annual International Conference on Education 15-18 May 2017, Athens, Greece]
Emojulkaisun toimittajat: Papanikos, Gregory T.
Lehti tai sarja: ATINER's Conference Paper Series
ISSN: 2241-2891
eISSN: 2241-2891
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: EDU2017-2356
Artikkelin sivunumerot: 1-18
Kustantaja: Athens Institute for Education and Research
Kustannuspaikka: Ateena
Julkaisumaa: Kreikka
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.atiner.gr/papers/EDU2017-2356.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59936
Lisätietoja: 19th Annual International Conference on Education 15-18 May 2017, Athens, Greece.
YSO-asiasanat: matematiikka; identiteetti; aikuisopetus; opettajankoulutus; oppimispäiväkirjat
Vapaat asiasanat: mathematical identity work; adult teacher training
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 0