A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Omnichannel Experience : Towards Successful Channel Integration in Retail (2018)
Tyrväinen, O., & Karjaluoto, H. (2018). Omnichannel Experience : Towards Successful Channel Integration in Retail. In D. Vrontis, Y. Weber, & E. Tsoukatos (Eds.), Proceedings of the 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) (pp. 1325-1338). EuroMed Press. EuroMed Academy of Business Conference Book of Proceedings. http://euromed-2018.com/bop.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tyrväinen, Olli; Karjaluoto, Heikki
Emojulkaisu: Proceedings of the 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB)
Emojulkaisun toimittajat: Vrontis, Demetris; Weber, Yaakov; Tsoukatos, Evangelos
ISBN: 978-9963-711-67-3
Lehti tai sarja: EuroMed Academy of Business Conference Book of Proceedings
ISSN: 2547-8516
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 1325-1338
Kirjan kokonaissivumäärä: 1778
Kustantaja: EuroMed Press
Julkaisumaa: Kypros
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://euromed-2018.com/bop.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60017
Lisätietoja: EMAB 2018 : The 11th Annual EuroMed Academy of Business Conference, Valletta Malta, September 12-14 2018.
YSO-asiasanat: vähittäiskauppa; jakelutiet; integrointi; monikanavaisuus; brändit; asiakaskokemus
Vapaat asiasanat: verkkokauppa (verkkoliiketoiminta)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 0