A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Omnichannel Experience : Towards Successful Channel Integration in Retail (2018)


Tyrväinen, O., & Karjaluoto, H. (2018). Omnichannel Experience : Towards Successful Channel Integration in Retail. In D. Vrontis, Y. Weber, & E. Tsoukatos (Eds.), Proceedings of the 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) (pp. 1325-1338). EuroMed Press. EuroMed Academy of Business Conference Book of Proceedings. http://euromed-2018.com/bop.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTyrväinen, Olli; Karjaluoto, Heikki

EmojulkaisuProceedings of the 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB)

Emojulkaisun toimittajatVrontis, Demetris; Weber, Yaakov; Tsoukatos, Evangelos

ISBN978-9963-711-67-3

Lehti tai sarjaEuroMed Academy of Business Conference Book of Proceedings

ISSN2547-8516

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot1325-1338

Kirjan kokonaissivumäärä1778

KustantajaEuroMed Press

JulkaisumaaKypros

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://euromed-2018.com/bop.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60017

LisätietojaEMAB 2018 : The 11th Annual EuroMed Academy of Business Conference, Valletta Malta, September 12-14 2018.


YSO-asiasanatvähittäiskauppajakelutietintegrointimonikanavaisuusbränditasiakaskokemus

Vapaat asiasanatverkkokauppa (verkkoliiketoiminta)


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 09:44