A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Participation as a Pathway to Content Knowledge : Engaging All Students in Disciplinary Literacy Practices (2018)
Brozo, W. G., Sulkunen, S., & Veijola, A. (2018). Participation as a Pathway to Content Knowledge : Engaging All Students in Disciplinary Literacy Practices. International Journal of Education and Social Science, 5 (8), 27-35. http://www.ijessnet.com/wp-content/uploads/2018/09/3.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Brozo, William G.; Sulkunen, Sari; Veijola, Anna
Lehti tai sarja: International Journal of Education and Social Science
ISSN: 2415-1246
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 5
Lehden numero: 8
Artikkelin sivunumerot: 27-35
Kustantaja: Research Institute for Progression of Knowledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.ijessnet.com/wp-content/uploads/2018/09/3.pdf
Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59830
YSO-asiasanat: historia; opetus; oppiminen; osallistaminen; historianopettajat; motivointi; osallistuminen
Vapaat asiasanat: teaching
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 0