A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Participation as a Pathway to Content Knowledge : Engaging All Students in Disciplinary Literacy Practices (2018)


Brozo, W. G., Sulkunen, S., & Veijola, A. (2018). Participation as a Pathway to Content Knowledge : Engaging All Students in Disciplinary Literacy Practices. International Journal of Education and Social Science, 5 (8), 27-35. http://www.ijessnet.com/wp-content/uploads/2018/09/3.pdf


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Brozo, William G.; Sulkunen, Sari; Veijola, Anna

Lehti tai sarja: International Journal of Education and Social Science

ISSN: 2415-1246

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 5

Lehden numero: 8

Artikkelin sivunumerot: 27-35

Kustantaja: Research Institute for Progression of Knowledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

Pysyvä verkko-osoite: http://www.ijessnet.com/wp-content/uploads/2018/09/3.pdf

Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/59830


YSO-asiasanat: historia; opetus; oppiminen; osallistaminen; historianopettajat; motivointi; osallistuminen

Vapaat asiasanat: teaching


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 0


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:11