A1 Journal article (refereed)
Yhteistyö ja psykologisen tiedon soveltaminen tukevat ADHD-oireisen oppilaan toimintakykyä koulussa (2018)


Karhu, A., Savolainen, H., & Närhi, V. (2018). Yhteistyö ja psykologisen tiedon soveltaminen tukevat ADHD-oireisen oppilaan toimintakykyä koulussa. Psykologia, 53 (2-3), 76-88.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Karhu, Anne; Savolainen, Hannu; Närhi, Vesa

Journal or series: Psykologia

ISSN: 0355-1067

Publication year: 2018

Volume: 53

Issue number: 2-3

Pages range: 76-88

Publisher: Suomen Psykologinen Seura

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Open Access: Publication channel is not openly available


Keywords: pupils; behaviour disorders; ADHD; operations models; school attendance; ECEC partnership; problem behaviour


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2018

JUFO rating: 2


Last updated on 2020-18-10 at 20:06