A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations (2018)


Ruoslahti, H. (2018). Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations. In S. Bowman, A. Crookes, S. Romenti, & Ø. Ihlen (Eds.), Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges (pp. 115-133). Emerald. Advances in Public Relations and Communication Management, 3. https://doi.org/10.1108/S2398-391420180000003007


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRuoslahti, Harri

EmojulkaisuPublic Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges

Emojulkaisun toimittajatBowman, Sarah; Crookes, Adrian; Romenti, Stefania; Ihlen, Øyvind

ISBN978-1-78769-292-3

Lehti tai sarjaAdvances in Public Relations and Communication Management

ISSN2398-3914

Julkaisuvuosi2018

Sarjan numero3

Artikkelin sivunumerot115-133

Kirjan kokonaissivumäärä237

KustantajaEmerald

KustannuspaikkaBingley

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1108/S2398-391420180000003007

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82022


YSO-asiasanattietämyksenhallintainnovaatiotoimintasidosryhmätyhteistyösuhdetoimintatietämys

Vapaat asiasanatco-creation; innovation; project; end-user


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 00:30