A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations (2018)
Ruoslahti, H. (2018). Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations. In S. Bowman, A. Crookes, S. Romenti, & Ø. Ihlen (Eds.), Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges (pp. 115-133). Emerald. Advances in Public Relations and Communication Management, 3. https://doi.org/10.1108/S2398-391420180000003007
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ruoslahti, Harri
Emojulkaisu: Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges
Emojulkaisun toimittajat: Bowman, Sarah; Crookes, Adrian; Romenti, Stefania; Ihlen, Øyvind
ISBN: 978-1-78769-292-3
Lehti tai sarja: Advances in Public Relations and Communication Management
ISSN: 2398-3914
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 115-133
Kirjan kokonaissivumäärä: 237
Kustantaja: Emerald
Kustannuspaikka: Bingley
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1108/S2398-391420180000003007
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82022
YSO-asiasanat: tietämyksenhallinta; innovaatiotoiminta; sidosryhmät; yhteistyö; suhdetoiminta; tietämys
Vapaat asiasanat: co-creation; innovation; project; end-user
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2018
JUFO-taso: 1