A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Assessing prerequisites and processes of self-, co- and shared regulation during collaborative learning (2018)
De Backer, L., Kollar, I., Williams, C., Seufert, T., Weinberger, A., Melzner, N., Greisel, M., Dresel, M., Kielstra, J., Molenaar, I., Keer, H. V., Valcke, M., & Hämäläinen, R. (2018). Assessing prerequisites and processes of self-, co- and shared regulation during collaborative learning. In R. Luckin, & J. Kay (Eds.), ICLS 2018 : Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count (pp. 1296-1303). International Society of the Learning Sciences. Proceedings : International Conference of the Learning Sciences, 13.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: De Backer, L.; Kollar, I.; Williams, C.; Seufert, T.; Weinberger, A.; Melzner, N.; Greisel, M.; Dresel, M.; Kielstra, J.; Molenaar, I.; et al.
Emojulkaisu: ICLS 2018 : Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count
Emojulkaisun toimittajat: Luckin, R.; Kay, J.
Lehti tai sarja: Proceedings : International Conference of the Learning Sciences
ISSN: 1814-9316
eISSN: 1819-0138
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: 13
Artikkelin sivunumerot: 1296-1303
Kustantaja: International Society of the Learning Sciences
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: 13th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2018. University College London (UCL)London; United Kingdom; 23 June 2018 through 27 June 2018.
YSO-asiasanat: yhteisöllinen oppiminen; ryhmätyö; säätely; itsesäätely (psykologia)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1