A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Assessing prerequisites and processes of self-, co- and shared regulation during collaborative learning (2018)


De Backer, L., Kollar, I., Williams, C., Seufert, T., Weinberger, A., Melzner, N., Greisel, M., Dresel, M., Kielstra, J., Molenaar, I., Keer, H. V., Valcke, M., & Hämäläinen, R. (2018). Assessing prerequisites and processes of self-, co- and shared regulation during collaborative learning. In R. Luckin, & J. Kay (Eds.), ICLS 2018 : Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count (pp. 1296-1303). International Society of the Learning Sciences. Proceedings : International Conference of the Learning Sciences, 13.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatDe Backer, L.; Kollar, I.; Williams, C.; Seufert, T.; Weinberger, A.; Melzner, N.; Greisel, M.; Dresel, M.; Kielstra, J.; Molenaar, I.; et al.

EmojulkaisuICLS 2018 : Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count

Emojulkaisun toimittajatLuckin, R.; Kay, J.

Lehti tai sarjaProceedings : International Conference of the Learning Sciences

ISSN1814-9316

eISSN1819-0138

Julkaisuvuosi2018

Sarjan numero13

Artikkelin sivunumerot1296-1303

KustantajaInternational Society of the Learning Sciences

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Lisätietoja13th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2018. University College London (UCL)London; United Kingdom; 23 June 2018 through 27 June 2018.


YSO-asiasanatyhteisöllinen oppiminenryhmätyösäätelyitsesäätely (psykologia)


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 05:20