A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Assessing prerequisites and processes of self-, co- and shared regulation during collaborative learning (2018)


De Backer, L., Kollar, I., Williams, C., Seufert, T., Weinberger, A., Melzner, N., . . . Hämäläinen, R. (2018). Assessing prerequisites and processes of self-, co- and shared regulation during collaborative learning. In R. Luckin, & J. Kay (Eds.), ICLS 2018 : Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count (pp. 1296-1303). International Society of the Learning Sciences.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: De Backer, L.; Kollar, I.; Williams, C.; Seufert, T.; Weinberger, A.; Melzner, N.; Greisel, M.; Dresel, M.; Kielstra, J.; Molenaar, I.; et al.

Emojulkaisu: ICLS 2018 : Learning in the Digital Age: Making the Learning Sciences Count

Emojulkaisun toimittajat: Luckin, R.; Kay, J.

Lehti tai sarja: Proceedings : International Conference of the Learning Sciences

ISSN: 1814-9316

Julkaisuvuosi: 2018

Sarjan numero: 13

Artikkelin sivunumerot: 1296-1303

Kustantaja: International Society of the Learning Sciences

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Lisätietoja: 13th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2018. University College London (UCL)London; United Kingdom; 23 June 2018 through 27 June 2018.


YSO-asiasanat: yhteisöllinen oppiminen; ryhmätyö; säätely; itsesäätely


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-18-10 klo 20:06