A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Writing as a tool for constructive learning: Students' learning experiences during an experiment (1998)
Tynjälä, P. (1998). Writing as a tool for constructive learning: Students' learning experiences during an experiment. Higher Education, 36(2), 209-230. https://doi.org/10.1023/A:1003260402036
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tynjälä, Päivi
Lehti tai sarja: Higher Education
ISSN: 0018-1560
Julkaisuvuosi: 1998
Volyymi: 36
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 209-230
Kustantaja: Kluwer Academic Publishers
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1023/A:1003260402036
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kirjoittaminen; oppiminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated