A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Writing as a tool for constructive learning: Students' learning experiences during an experiment (1998)


Tynjälä, P. (1998). Writing as a tool for constructive learning: Students' learning experiences during an experiment. Higher Education, 36(2), 209-230. https://doi.org/10.1023/A:1003260402036


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTynjälä, Päivi

Lehti tai sarjaHigher Education

ISSN0018-1560

Julkaisuvuosi1998

Volyymi36

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot209-230

KustantajaKluwer Academic Publishers

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1023/A:1003260402036

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkirjoittaminenoppiminen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 05:20