A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Writing as a tool for constructive learning: Students' learning experiences during an experiment (1998)


Tynjälä, P. (1998). Writing as a tool for constructive learning: Students' learning experiences during an experiment. Higher Education, 36(2), 209-230. https://doi.org/10.1023/A:1003260402036


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tynjälä, Päivi

Lehti tai sarja: Higher Education

ISSN: 0018-1560

Julkaisuvuosi: 1998

Volyymi: 36

Lehden numero: 2

Artikkelin sivunumerot: 209-230

Kustantaja: Kluwer Academic Publishers

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1023/A:1003260402036

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: kirjoittaminen; oppiminen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2021-08-06 klo 23:22