A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How do Academics Experience Use of Recorded Audio Feedback in Higher Education? : A Thematic Analysis (2018)
Heimbürger, A., Isomöttönen, V., Nieminen, P., & Keto, H. (2018). How do Academics Experience Use of Recorded Audio Feedback in Higher Education? : A Thematic Analysis. In FIE 2018 : IEEE Frontiers in Education Conference 2018 (pp. 1-5). IEEE. Conference proceedings : Frontiers in Education Conference. https://doi.org/10.1109/FIE.2018.8658635
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Heimbürger, Anneli; Isomöttönen, Ville; Nieminen, Paavo; Keto, Harri
Emojulkaisu: FIE 2018 : IEEE Frontiers in Education Conference 2018
ISBN: 978-1-5386-1173-9
Lehti tai sarja: Conference proceedings : Frontiers in Education Conference
ISSN: 1539-4565
eISSN: 2377-634X
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 1-5
Kustantaja: IEEE
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1109/FIE.2018.8658635
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: http://fie-conference.org/conferences/listing/past
Lisätietoja: IEEE Frontiers in Education, FIE 2018, San Jose, CA, 3 October 2018 to 6 October 2018.
YSO-asiasanat: korkeakoulupedagogiikka; verkko-opetus; etäopetus; verkko-oppiminen; palaute; verkostoanalyysi
Vapaat asiasanat: higher education; distance learning; e-education; thematic network analysis
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1