A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How do Academics Experience Use of Recorded Audio Feedback in Higher Education? : A Thematic Analysis (2018)


Heimbürger, A., Isomöttönen, V., Nieminen, P., & Keto, H. (2018). How do Academics Experience Use of Recorded Audio Feedback in Higher Education? : A Thematic Analysis. In FIE 2018 : IEEE Frontiers in Education Conference 2018 (pp. 1-5). IEEE. Conference proceedings : Frontiers in Education Conference. https://doi.org/10.1109/FIE.2018.8658635


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHeimbürger, Anneli; Isomöttönen, Ville; Nieminen, Paavo; Keto, Harri

EmojulkaisuFIE 2018 : IEEE Frontiers in Education Conference 2018

ISBN978-1-5386-1173-9

Lehti tai sarjaConference proceedings : Frontiers in Education Conference

ISSN1539-4565

eISSN2377-634X

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot1-5

KustantajaIEEE

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1109/FIE.2018.8658635

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavillahttp://fie-conference.org/conferences/listing/past

LisätietojaIEEE Frontiers in Education, FIE 2018, San Jose, CA, 3 October 2018 to 6 October 2018.


YSO-asiasanatkorkeakoulupedagogiikkaverkko-opetusetäopetusverkko-oppiminenpalauteverkostoanalyysi

Vapaat asiasanathigher education; distance learning; e-education; thematic network analysis


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 03:57