A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Transformative Teaching and Learning Through Engaged Practice : Lecturers’ and Students’ Experiences in a University and Underserved Community Partnership in Ireland (2019)
Quillinan, B., MacPhail, A., Dempsey, C., & McEvoy, E. (2019). Transformative Teaching and Learning Through Engaged Practice : Lecturers’ and Students’ Experiences in a University and Underserved Community Partnership in Ireland. Journal of Transformative Education, 17(3), 228-250. https://doi.org/10.1177/1541344618809681
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Quillinan, Bernie; MacPhail, Ann; Dempsey, Ciara; McEvoy, Eileen
Lehti tai sarja: Journal of Transformative Education
ISSN: 1541-3446
eISSN: 1552-7840
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 17
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 228-250
Kustantaja: Sage Publications, Inc.
Kustannuspaikka: Thousand Oaks
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1177/1541344618809681
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65725
YSO-asiasanat: aikuisopiskelu; uudistava oppiminen; kumppanuus; luennoitsijat; opiskelijat
Vapaat asiasanat: transformatiivinen oppiminen; Irlanti
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1