A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Transformative Teaching and Learning Through Engaged Practice : Lecturers’ and Students’ Experiences in a University and Underserved Community Partnership in Ireland (2019)


Quillinan, B., MacPhail, A., Dempsey, C., & McEvoy, E. (2019). Transformative Teaching and Learning Through Engaged Practice : Lecturers’ and Students’ Experiences in a University and Underserved Community Partnership in Ireland. Journal of Transformative Education, 17(3), 228-250. https://doi.org/10.1177/1541344618809681


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatQuillinan, Bernie; MacPhail, Ann; Dempsey, Ciara; McEvoy, Eileen

Lehti tai sarjaJournal of Transformative Education

ISSN1541-3446

eISSN1552-7840

Julkaisuvuosi2019

Volyymi17

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot228-250

KustantajaSage Publications, Inc.

KustannuspaikkaThousand Oaks

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1177/1541344618809681

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65725


YSO-asiasanataikuisopiskeluuudistava oppiminenkumppanuusluennoitsijatopiskelijat

Vapaat asiasanattransformatiivinen oppiminen; Irlanti


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:13