A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Problem-Based Learning in Professional Studies from the Physiotherapy Students’ Perspective (2018)
Korpi, H., Peltokallio, L., & Piirainen, A. (2018). Problem-Based Learning in Professional Studies from the Physiotherapy Students’ Perspective. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 13(1), Article 4. https://doi.org/10.7771/1541-5015.1732
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Korpi, Hilkka; Peltokallio, Liisa; Piirainen, Arja
Lehti tai sarja: Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning
ISSN: 1541-5015
eISSN: 1541-5015
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 13
Lehden numero: 1
Artikkelinumero: 4
Kustantaja: Purdue University Press
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.7771/1541-5015.1732
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60512
YSO-asiasanat: fysioterapia; opiskelijat; ongelmalähtöinen oppiminen; ammatillinen kehitys
Vapaat asiasanat: physiotherapy student
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1