A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Problem-Based Learning in Professional Studies from the Physiotherapy Students’ Perspective (2018)


Korpi, H., Peltokallio, L., & Piirainen, A. (2018). Problem-Based Learning in Professional Studies from the Physiotherapy Students’ Perspective. Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning, 13(1), Article 4. https://doi.org/10.7771/1541-5015.1732


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKorpi, Hilkka; Peltokallio, Liisa; Piirainen, Arja

Lehti tai sarjaInterdisciplinary Journal of Problem-Based Learning

ISSN1541-5015

eISSN1541-5015

Julkaisuvuosi2018

Volyymi13

Lehden numero1

Artikkelinumero4

KustantajaPurdue University Press

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.7771/1541-5015.1732

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60512


YSO-asiasanatfysioterapiaopiskelijatongelmalähtöinen oppiminenammatillinen kehitys

Vapaat asiasanatphysiotherapy student


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:29