A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Associations between observed patterns of classroom interactions and teacher wellbeing in lower secondary school (2019)


Virtanen, T., Vaaland, G. S., & Ertesvåg, S. K. (2019). Associations between observed patterns of classroom interactions and teacher wellbeing in lower secondary school. Teaching and Teacher Education, 77, 240-252. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.10.013


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVirtanen, Tuomo; Vaaland, Grete Sørensen; Ertesvåg, Sigrun K.

Lehti tai sarjaTeaching and Teacher Education

ISSN0742-051X

eISSN1879-2480

Julkaisuvuosi2019

Volyymi77

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot240-252

KustantajaElsevier

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.tate.2018.10.013

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60592


YSO-asiasanatluokkatyöskentelyopetustilannevuorovaikutushavainnointiopettajattyötyytyväisyysuupumus

Vapaat asiasanatclassroom observation; classroom interaction; teacher job satisfaction; teacher emotional exhaustion; latent profile analysis; lower secondary school


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:39