A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Associations between observed patterns of classroom interactions and teacher wellbeing in lower secondary school (2019)
Virtanen, T., Vaaland, G. S., & Ertesvåg, S. K. (2019). Associations between observed patterns of classroom interactions and teacher wellbeing in lower secondary school. Teaching and Teacher Education, 77, 240-252. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.10.013
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Virtanen, Tuomo; Vaaland, Grete Sørensen; Ertesvåg, Sigrun K.
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 77
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 240-252
Kustantaja: Elsevier
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.10.013
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60592
YSO-asiasanat: luokkatyöskentely; opetustilanne; vuorovaikutus; havainnointi; opettajat; työtyytyväisyys; uupumus
Vapaat asiasanat: classroom observation; classroom interaction; teacher job satisfaction; teacher emotional exhaustion; latent profile analysis; lower secondary school
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 3