A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Specificity of Reading Self-Efficacy Among Primary School Children (2019)


Peura, P., Viholainen, H., Aro, T., Räikkönen, E., Usher, E. L., Sorvo, R., Klassen, R. M., & Aro, M. (2019). Specificity of Reading Self-Efficacy Among Primary School Children. Journal of Experimental Education, 87(3), 496-516. https://doi.org/10.1080/00220973.2018.1527279


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPeura, Pilvi; Viholainen, Helena; Aro, Tuija; Räikkönen, Eija; Usher, Ellen L.; Sorvo, Riikka; Klassen, Robert M.; Aro, Mikko

Lehti tai sarjaJournal of Experimental Education

ISSN0022-0973

eISSN1940-0683

Julkaisuvuosi2019

Volyymi87

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot496-516

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/00220973.2018.1527279

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64486


YSO-asiasanatlukeminenomatoimisuuslukutaitosujuvuuskoululaisetuskomukset

Vapaat asiasanatlukeminen (toiminta)


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-05 klo 20:46