A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Bridging authentic learning task into technology supported transformative pedagogy in Finnish teacher training (2018)


Lähdesmäki, S., & Valli, P. (2018). Bridging authentic learning task into technology supported transformative pedagogy in Finnish teacher training. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), EDULEARN18 Proceedings. 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 5857-5863). IATED Academy. EDULEARN Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.1409


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLähdesmäki, Sirkku; Valli, Päivi

EmojulkaisuEDULEARN18 Proceedings. 10th International Conference on Education and New Learning Technologies

Emojulkaisun toimittajatChova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel

ISBN978-84-09-02709-5

Lehti tai sarjaEDULEARN Proceedings

ISSN2340-1117

eISSN2340-1117

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot5857-5863

Kirjan kokonaissivumäärä11293

KustantajaIATED Academy

JulkaisumaaEspanja

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.21125/edulearn.2018.1409

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60532

LisätietojaEDULEARN18 : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma, Spain. 2-4 July, 2018.


YSO-asiasanattieto- ja viestintätekniikkataidotopettajankoulutusopetus

Vapaat asiasanatict competence; teacher student; transformation; learning task


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 19:21