A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Bridging authentic learning task into technology supported transformative pedagogy in Finnish teacher training (2018)
Lähdesmäki, S., & Valli, P. (2018). Bridging authentic learning task into technology supported transformative pedagogy in Finnish teacher training. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), EDULEARN18 Proceedings. 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 5857-5863). IATED Academy. EDULEARN Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.1409
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lähdesmäki, Sirkku; Valli, Päivi
Emojulkaisu: EDULEARN18 Proceedings. 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Emojulkaisun toimittajat: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel
ISBN: 978-84-09-02709-5
Lehti tai sarja: EDULEARN Proceedings
ISSN: 2340-1117
eISSN: 2340-1117
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 5857-5863
Kirjan kokonaissivumäärä: 11293
Kustantaja: IATED Academy
Julkaisumaa: Espanja
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.1409
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60532
Lisätietoja: EDULEARN18 : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma, Spain. 2-4 July, 2018.
YSO-asiasanat: tieto- ja viestintätekniikka; taidot; opettajankoulutus; opetus
Vapaat asiasanat: ict competence; teacher student; transformation; learning task
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 0