A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
“Thanks for Watching.” The Effectiveness of YouTube vlogendorsements (2019)


Munnukka, J., Maity, D., Reinikainen, H., & Luoma-aho, V. (2019). “Thanks for Watching.” The Effectiveness of YouTube vlogendorsements. Computers in Human Behavior, 93 (April), 226-234. doi:10.1016/j.chb.2018.12.014


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Munnukka, Juha; Maity, Devdeep; Reinikainen, Hanna; Luoma-aho, Vilma

Lehti tai sarja: Computers in Human Behavior

ISSN: 0747-5632

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 93

Lehden numero: April

Artikkelin sivunumerot: 226-234

Kustantaja: Pergamon Press

Kustannuspaikka: Kidlington

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.chb.2018.12.014

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60923


YSO-asiasanat: yleisö; osallistuminen; valenssi (psykologia); vloggaus

Vapaat asiasanat: vlogit


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 14:11