A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
How is the use of mobile money services transforming lives in Ghana? (2019)
Shaikh, A. A., Glavee-Geo, R., Karjaluoto, H., & Hinson, R. E. (2019). How is the use of mobile money services transforming lives in Ghana?. In A. A. Shaikh, & H. Karjaluoto (Eds.), Marketing and Mobile Financial Services : A Global Perspective on Digital Banking Consumer Behaviour (pp. 256-280). Routledge. Routledge Studies in Marketing. https://doi.org/10.4324/9781351174466-12
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Shaikh, Aijaz A.; Glavee-Geo, Richard; Karjaluoto, Heikki; Hinson, Robert Ebo
Emojulkaisu: Marketing and Mobile Financial Services : A Global Perspective on Digital Banking Consumer Behaviour
Emojulkaisun toimittajat: Shaikh, Aijaz A.; Karjaluoto, Heikki
ISBN: 978-0-8153-8694-0
Lehti tai sarja: Routledge Studies in Marketing
Julkaisuvuosi: 2019
Artikkelin sivunumerot: 256-280
Kirjan kokonaissivumäärä: 296
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4324/9781351174466-12
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64344
YSO-asiasanat: mobiilipalvelut; verkkopankit; rahoituspalvelut; kuluttajat
Vapaat asiasanat: Ghana
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 3