A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
How is the use of mobile money services transforming lives in Ghana? (2019)


Shaikh, A. A., Glavee-Geo, R., Karjaluoto, H., & Hinson, R. E. (2019). How is the use of mobile money services transforming lives in Ghana?. In A. A. Shaikh, & H. Karjaluoto (Eds.), Marketing and Mobile Financial Services : A Global Perspective on Digital Banking Consumer Behaviour (pp. 256-280). Routledge. Routledge Studies in Marketing. https://doi.org/10.4324/9781351174466-12


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatShaikh, Aijaz A.; Glavee-Geo, Richard; Karjaluoto, Heikki; Hinson, Robert Ebo

EmojulkaisuMarketing and Mobile Financial Services : A Global Perspective on Digital Banking Consumer Behaviour

Emojulkaisun toimittajatShaikh, Aijaz A.; Karjaluoto, Heikki

ISBN978-0-8153-8694-0

Lehti tai sarjaRoutledge Studies in Marketing

Julkaisuvuosi2019

Artikkelin sivunumerot256-280

Kirjan kokonaissivumäärä296

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4324/9781351174466-12

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64344


YSO-asiasanatmobiilipalvelutverkkopankitrahoituspalvelutkuluttajat

Vapaat asiasanatGhana


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2019

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 01:31