A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A multi-componential methodology for exploring emotions in learning : using self-reports, behaviour registration, and physiological indicators as complementary data (2018)
Eteläpelto, A., Kykyri, V.-L., Penttonen, M., Hökkä, P., Paloniemi, S., Vähäsantanen, K., Eteläpelto, T., & Lappalainen, V. (2018). A multi-componential methodology for exploring emotions in learning : using self-reports, behaviour registration, and physiological indicators as complementary data. Frontline Learning Research, 6(3), 6-36. https://doi.org/10.14786/flr.v6i3.379
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Eteläpelto, Anneli; Kykyri, Virpi-Liisa; Penttonen, Markku; Hökkä, Päivi; Paloniemi, Susanna; Vähäsantanen, Katja; Eteläpelto, Tuomas; Lappalainen, Vesa
Lehti tai sarja: Frontline Learning Research
ISSN: 2295-3159
eISSN: 2295-3159
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 6
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 6-36
Kustantaja: European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
Julkaisumaa: Belgia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.14786/flr.v6i3.379
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60891
YSO-asiasanat: oppiminen; oppimisprosessi; tunteet
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Tunteet toimijuutta edistävässä työssä oppimisessa (REAL)
- Eteläpelto, Anneli
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1