A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A multi-componential methodology for exploring emotions in learning : using self-reports, behaviour registration, and physiological indicators as complementary data (2018)


Eteläpelto, A., Kykyri, V.-L., Penttonen, M., Hökkä, P., Paloniemi, S., Vähäsantanen, K., Eteläpelto, T., & Lappalainen, V. (2018). A multi-componential methodology for exploring emotions in learning : using self-reports, behaviour registration, and physiological indicators as complementary data. Frontline Learning Research, 6(3), 6-36. https://doi.org/10.14786/flr.v6i3.379


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatEteläpelto, Anneli; Kykyri, Virpi-Liisa; Penttonen, Markku; Hökkä, Päivi; Paloniemi, Susanna; Vähäsantanen, Katja; Eteläpelto, Tuomas; Lappalainen, Vesa

Lehti tai sarjaFrontline Learning Research

ISSN2295-3159

eISSN2295-3159

Julkaisuvuosi2018

Volyymi6

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot6-36

KustantajaEuropean Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)

JulkaisumaaBelgia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.14786/flr.v6i3.379

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60891


YSO-asiasanatoppiminenoppimisprosessitunteet


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:31