A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
A multi-componential methodology for exploring emotions in learning : using self-reports, behaviour registration, and physiological indicators as complementary data (2018)


Eteläpelto, A., Kykyri, V.-L., Penttonen, M., Hökkä, P., Paloniemi, S., Vähäsantanen, K., . . . , & Lappalainen, V. (2018). A multi-componential methodology for exploring emotions in learning : using self-reports, behaviour registration, and physiological indicators as complementary data. Frontline Learning Research, 6 (3), 6-36. doi:10.14786/flr.v6i3.379


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Eteläpelto, Anneli; Kykyri, Virpi-Liisa; Penttonen, Markku; Hökkä, Päivi; Paloniemi, Susanna; Vähäsantanen, Katja; Eteläpelto, Tuomas; Lappalainen, Vesa

Lehti tai sarja: Frontline Learning Research

ISSN: 2295-3159

eISSN: 2295-3159

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 6

Lehden numero: 3

Artikkelin sivunumerot: 6-36

Kustantaja: European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)

Julkaisumaa: Belgia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.14786/flr.v6i3.379

Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60891


YSO-asiasanat: oppiminen; oppimisprosessi; tunteet


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 17:48