A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
It’s Not Only What You Say, But How You Say It : Investigating the Potential of Prosodic Analysis as a Method to Study Teacher’s Talk (2018)


Hämäläinen, R., De Wever, B., Waaramaa, T., Laukkanen, A.-M., & Lämsä, J. (2018). It’s Not Only What You Say, But How You Say It : Investigating the Potential of Prosodic Analysis as a Method to Study Teacher’s Talk. Frontline Learning Research, 6 (3), 204-227. doi:10.14786/flr.v6i3.371


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hämäläinen, Raija; De Wever, Bram; Waaramaa, Teija; Laukkanen, Anne-Maria; Lämsä, Joni

Lehti tai sarja: Frontline Learning Research

ISSN: 2295-3159

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 6

Lehden numero: 3

Artikkelin sivunumerot: 204-227

Kustantaja: European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)

Julkaisumaa: Belgia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.14786/flr.v6i3.371

Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60890


YSO-asiasanat: opetustilanne; puheviestintä; prosodiikka


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-18-10 klo 20:46