A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Reciprocal associations between social competence and language and pre-literacy skills in preschool (2018)
Pakarinen, E., Salminen, J., Lerkkanen, M.-K., & von Suchodoletz, A. (2018). Reciprocal associations between social competence and language and pre-literacy skills in preschool. Journal of Early Childhood Education Research, 7(2), 207-234. https://journal.fi/jecer/article/view/114093
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pakarinen, Eija; Salminen, Jenni; Lerkkanen, Marja-Kristiina; von Suchodoletz, Antje
Lehti tai sarja: Journal of Early Childhood Education Research
ISSN: 2323-7414
eISSN: 2323-7414
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 7
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 207-234
Kustantaja: Suomen Varhaiskasvatus ry.
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://journal.fi/jecer/article/view/114093
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60940
YSO-asiasanat: sosiaalinen oppiminen; sukupuoli; esikoulu; lukutaito; kirjoitustaito; kielitaito; osaaminen
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Opettaja-oppilas-vuorovaikutuksen yhteys oppimiseen ja motivaatioon: Monimenetelmäinen tutkimus
- Pakarinen, Eija
- Suomen Akatemia
- Varhaiskasvatuksen prosessilaadun ja kasvattajien pedagogisten käytäntöjen pitkittäiset yhteydet lasten varhaisten taitojen kehitykseen
- Salminen, Jenni
- Suomen Akatemia
- Yliopistojen profiloitumisen vahvistaminen kilpaillulla rahoituksella. Profilointitoimet JYU:ssä, 1. kierros
- Hämäläinen, Keijo
- Suomen Akatemia
Liittyvät tutkimusaineistot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1