A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Looking but Not Seeing: The Hazards of a Teacher-researcher Interpreting Self-portraits of Adolescent English Learners (2019)


Skinnari, K. (2019). Looking but Not Seeing: The Hazards of a Teacher-researcher Interpreting Self-portraits of Adolescent English Learners. In P. Kalaja, & S. Melo-Pfeifer (Eds.), Visualising Multilingual Lives : More Than Words (pp. 97-114). Multilingual Matters. https://doi.org/10.21832/9781788922616-010


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSkinnari, Kristiina

EmojulkaisuVisualising Multilingual Lives : More Than Words

Emojulkaisun toimittajatKalaja, Paula; Melo-Pfeifer, Silvia

ISBN978-1-78892-260-9

Julkaisuvuosi2019

Artikkelin sivunumerot97-114

Kirjan kokonaissivumäärä312

KustantajaMultilingual Matters

KustannuspaikkaBristol

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.21832/9781788922616-010

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkieltenopetuslapset (ikäryhmät)visuaalinen ilmaisututkiva opettajakuvallinen ilmaisu


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 11:57