A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Looking but Not Seeing: The Hazards of a Teacher-researcher Interpreting Self-portraits of Adolescent English Learners (2019)
Skinnari, K. (2019). Looking but Not Seeing: The Hazards of a Teacher-researcher Interpreting Self-portraits of Adolescent English Learners. In P. Kalaja, & S. Melo-Pfeifer (Eds.), Visualising Multilingual Lives : More Than Words (pp. 97-114). Multilingual Matters. https://doi.org/10.21832/9781788922616-010
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Skinnari, Kristiina
Emojulkaisu: Visualising Multilingual Lives : More Than Words
Emojulkaisun toimittajat: Kalaja, Paula; Melo-Pfeifer, Silvia
ISBN: 978-1-78892-260-9
Julkaisuvuosi: 2019
Artikkelin sivunumerot: 97-114
Kirjan kokonaissivumäärä: 312
Kustantaja: Multilingual Matters
Kustannuspaikka: Bristol
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21832/9781788922616-010
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kieltenopetus; lapset (ikäryhmät); visuaalinen ilmaisu; tutkiva opettaja; kuvallinen ilmaisu
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2