A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Business and News Media Perspectives on the Power of Social Media Publics : Case Finland (2018)
Sormanen, N. (2018). Business and News Media Perspectives on the Power of Social Media Publics : Case Finland. Journal of Social Media in Society, 7(2), 141-163. http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/450
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Sormanen, Niina
Lehti tai sarja: Journal of Social Media in Society
ISSN: 2328-3599
eISSN: 2325-503X
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 7
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 141-163
Kustantaja: Tarleton State University
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/450
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62575
YSO-asiasanat: suhdetoiminta; journalismi; ammattilaiset; käsitykset; sosiaalinen media; julkinen keskustelu; valta; toimittajat (media)
Vapaat asiasanat: PR practitioners; communicative power; online publics
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1