A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Business and News Media Perspectives on the Power of Social Media Publics : Case Finland (2018)


Sormanen, N. (2018). Business and News Media Perspectives on the Power of Social Media Publics : Case Finland. Journal of Social Media in Society, 7(2), 141-163. http://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/450


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSormanen, Niina

Lehti tai sarjaJournal of Social Media in Society

ISSN2328-3599

eISSN2325-503X

Julkaisuvuosi2018

Volyymi7

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot141-163

KustantajaTarleton State University

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://www.thejsms.org/index.php/TSMRI/article/view/450

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62575


YSO-asiasanatsuhdetoimintajournalismiammattilaisetkäsityksetsosiaalinen mediajulkinen keskusteluvaltatoimittajat (media)

Vapaat asiasanatPR practitioners; communicative power; online publics


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 11:05