A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Why is a live chicken banned from the kindergarten? : Two lessons learned from teaching posthuman pedagogy to university students (2019)


Mustola, M. (2019). Why is a live chicken banned from the kindergarten? : Two lessons learned from teaching posthuman pedagogy to university students. Educational Philosophy and Theory, 51(14), 1434-1443. https://doi.org/10.1080/00131857.2018.1553712


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMustola, Marleena

Lehti tai sarjaEducational Philosophy and Theory

ISSN0013-1857

eISSN1469-5812

Julkaisuvuosi2019

Volyymi51

Lehden numero14

Artikkelin sivunumerot1434-1443

KustantajaRoutledge; Philosophy of Education Society of Australasia

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/00131857.2018.1553712

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66157

LisätietojaEarly view. Published online: 06 Jan 2019.


YSO-asiasanatposthumanismiihminen-eläinsuhdepedagogiikkaetiikkaeläimet

Vapaat asiasanatposthuman pedagogy; humans; anthropocentrism; speciesism


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:57