A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Why is a live chicken banned from the kindergarten? : Two lessons learned from teaching posthuman pedagogy to university students (2019)
Mustola, M. (2019). Why is a live chicken banned from the kindergarten? : Two lessons learned from teaching posthuman pedagogy to university students. Educational Philosophy and Theory, 51(14), 1434-1443. https://doi.org/10.1080/00131857.2018.1553712
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mustola, Marleena
Lehti tai sarja: Educational Philosophy and Theory
ISSN: 0013-1857
eISSN: 1469-5812
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 51
Lehden numero: 14
Artikkelin sivunumerot: 1434-1443
Kustantaja: Routledge; Philosophy of Education Society of Australasia
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/00131857.2018.1553712
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66157
Lisätietoja: Early view. Published online: 06 Jan 2019.
YSO-asiasanat: posthumanismi; ihminen-eläinsuhde; pedagogiikka; etiikka; eläimet
Vapaat asiasanat: posthuman pedagogy; humans; anthropocentrism; speciesism
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1