A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Virtual Reality in Education : Focus on the Role of Emotions and Physiological Reactivity (2019)
Vesisenaho, M., Juntunen, M., Häkkinen, P., Pöysä-Tarhonen, J., Fagerlund, J., Miakush, I., & Parviainen, T. (2019). Virtual Reality in Education : Focus on the Role of Emotions and Physiological Reactivity. Journal of Virtual Worlds Research, 12(1). https://doi.org/10.4101/jvwr.v12i1.7329
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Vesisenaho, Mikko; Juntunen, Merja; Häkkinen, Päivi; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Fagerlund, Janne; Miakush, Iryna; Parviainen, Tiina
Lehti tai sarja: Journal of Virtual Worlds Research
ISSN: 1941-8477
eISSN: 1941-8477
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 12
Lehden numero: 1
Kustantaja: University of Texas
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4101/jvwr.v12i1.7329
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62925
YSO-asiasanat: opetusteknologia; virtuaalitodellisuus; oppimiskokemukset; tunteet; fysiologiset vaikutukset; opettajankoulutus; oppiminen; tulevaisuus
Vapaat asiasanat: emerging methods; education; teacher education; educational neuroscience
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1
- Koulutuksen tutkimuslaitos (Koulutuksen tutkimuslaitos KTL) KTL
- Monitieteinen aivotutkimuskeskus (Psykologian laitos PSY) CIBR
- Kasvatustiede (Kasvatustieteiden laitos KASLA) (Opettajankoulutuslaitos OKL) (Normaalikoulu NORSSI) KAS
- Psykologia (Psykologian laitos PSY) PSY
- Hyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.Well