A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Virtual Reality in Education : Focus on the Role of Emotions and Physiological Reactivity (2019)


Vesisenaho, M., Juntunen, M., Häkkinen, P., Pöysä-Tarhonen, J., Fagerlund, J., Miakush, I., & Parviainen, T. (2019). Virtual Reality in Education : Focus on the Role of Emotions and Physiological Reactivity. Journal of Virtual Worlds Research, 12(1). https://doi.org/10.4101/jvwr.v12i1.7329


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatVesisenaho, Mikko; Juntunen, Merja; Häkkinen, Päivi; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Fagerlund, Janne; Miakush, Iryna; Parviainen, Tiina

Lehti tai sarjaJournal of Virtual Worlds Research

ISSN1941-8477

eISSN1941-8477

Julkaisuvuosi2019

Volyymi12

Lehden numero1

KustantajaUniversity of Texas

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4101/jvwr.v12i1.7329

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62925


YSO-asiasanatopetusteknologiavirtuaalitodellisuusoppimiskokemuksettunteetfysiologiset vaikutuksetopettajankoulutusoppiminentulevaisuus

Vapaat asiasanatemerging methods; education; teacher education; educational neuroscience


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 16:35