A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Virtual Reality in Education : Focus on the Role of Emotions and Physiological Reactivity (2019)


Vesisenaho, M., Juntunen, M., Häkkinen, P., Pöysä-Tarhonen, J., Fagerlund, J., Miakush, I., & Parviainen, T. (2019). Virtual Reality in Education : Focus on the Role of Emotions and Physiological Reactivity. Journal of Virtual Worlds Research, 12(1). https://doi.org/10.4101/jvwr.v12i1.7329


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Vesisenaho, Mikko; Juntunen, Merja; Häkkinen, Päivi; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Fagerlund, Janne; Miakush, Iryna; Parviainen, Tiina

Lehti tai sarja: Journal of Virtual Worlds Research

ISSN: 1941-8477

eISSN: 1941-8477

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 12

Lehden numero: 1

Kustantaja: University of Texas

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.4101/jvwr.v12i1.7329

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62925


YSO-asiasanat: opetusteknologia; virtuaalitodellisuus; oppimiskokemukset; tunteet; fysiologiset vaikutukset; opettajankoulutus; oppiminen; tulevaisuus

Vapaat asiasanat: emerging methods; education; teacher education; educational neuroscience


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-25-08 klo 12:11