A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Gaming for health across various areas of life (2019)


Luimula, M., Ailio, P., Botha-Ravyse, C., Katajapuu, N., Korpelainen, R., Heinonen, A., & Jämsä, T. (2019). Gaming for health across various areas of life. In CogInfoCom 2018 : 9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications. IEEE. https://doi.org/10.1109/CogInfoCom.2018.8639955


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLuimula, Mika; Ailio, Paula; Botha-Ravyse, Chrisna; Katajapuu, Niina; Korpelainen, Raija; Heinonen, Ari; Jämsä, Timo

EmojulkaisuCogInfoCom 2018 : 9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications

Konferenssi:

  • IEEE international conference on cognitive infocommunications

ISBN978-1-5386-7095-8

Julkaisuvuosi2019

KustantajaIEEE

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1109/CogInfoCom.2018.8639955

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64405

Lisätietoja9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom), Budapest, Hungary, 22-24 Aug. 2018.


YSO-asiasanatfyysinen aktiivisuusliikuntaeläkeläisetikääntyneetikääntyminenkuntoutuspelitpelillistäminenteknologiasairaudethyötypelit

Vapaat asiasanatsovellukset; terveysteknologia


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2019

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-12-10 klo 01:46