A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Supporting struggling readers with digital game-based learning (2019)
Ronimus, M., Eklund, K., Pesu, L., & Lyytinen, H. (2019). Supporting struggling readers with digital game-based learning. Educational Technology Research and Development, 67, 639-663. https://doi.org/10.1007/s11423-019-09658-3
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ronimus, Miia; Eklund, Kenneth; Pesu, Laura; Lyytinen, Heikki
Lehti tai sarja: Educational Technology Research and Development
ISSN: 1042-1629
eISSN: 1556-6501
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 67
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 639-663
Kustantaja: Springer US
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s11423-019-09658-3
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63916
YSO-asiasanat: tietokoneavusteinen oppiminen; hyötypelit; oppimispelit; lukutaito; oppimisvaikeudet; lukihäiriöt
Vapaat asiasanat: digital game-based learning; serious game; engagement; motivation; reading disability; GraphoLearn
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1