A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Supporting struggling readers with digital game-based learning (2019)


Ronimus, M., Eklund, K., Pesu, L., & Lyytinen, H. (2019). Supporting struggling readers with digital game-based learning. Educational Technology Research and Development, 67, 639-663. https://doi.org/10.1007/s11423-019-09658-3


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatRonimus, Miia; Eklund, Kenneth; Pesu, Laura; Lyytinen, Heikki

Lehti tai sarjaEducational Technology Research and Development

ISSN1042-1629

eISSN1556-6501

Julkaisuvuosi2019

Volyymi67

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot639-663

KustantajaSpringer US

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s11423-019-09658-3

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63916


YSO-asiasanattietokoneavusteinen oppiminenhyötypelitoppimispelitlukutaitooppimisvaikeudetlukihäiriöt

Vapaat asiasanatdigital game-based learning; serious game; engagement; motivation; reading disability; GraphoLearn


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 19:49