A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa (2019)


Hankala, M., Kepler-Uotinen, K., & Kankaanranta, M. (2019). Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa. In M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Eds.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (pp. 17-34). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto. Ainedidaktisia tutkimuksia, 15. http://hdl.handle.net/10138/298542


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHankala, Mari; Kepler-Uotinen, Kaili; Kankaanranta, Marja

EmojulkaisuTutkimuksesta luokkahuoneisiin

Emojulkaisun toimittajatRautiainen, Matti; Tarnanen, Mirja

ISBN978-952-5993-26-4

Lehti tai sarjaAinedidaktisia tutkimuksia

ISSN1799-9596

eISSN1799-960X

Julkaisuvuosi2019

Sarjan numero15

Artikkelin sivunumerot17-34

Kirjan kokonaissivumäärä481

KustantajaSuomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://hdl.handle.net/10138/298542

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63334


YSO-asiasanatammatillinen kehitysoppiminenilmiöthyvinvointiilmiöoppiminen

Vapaat asiasanatluokanopettajaopiskelijat; digitaalinen lukutaito


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-15-02 klo 09:04