A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa (2019)
Hankala, M., Kepler-Uotinen, K., & Kankaanranta, M. (2019). Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa. In M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Eds.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (pp. 17-34). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto. Ainedidaktisia tutkimuksia, 15. http://hdl.handle.net/10138/298542
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hankala, Mari; Kepler-Uotinen, Kaili; Kankaanranta, Marja
Emojulkaisu: Tutkimuksesta luokkahuoneisiin
Emojulkaisun toimittajat: Rautiainen, Matti; Tarnanen, Mirja
ISBN: 978-952-5993-26-4
Lehti tai sarja: Ainedidaktisia tutkimuksia
ISSN: 1799-9596
eISSN: 1799-960X
Julkaisuvuosi: 2019
Sarjan numero: 15
Artikkelin sivunumerot: 17-34
Kirjan kokonaissivumäärä: 481
Kustantaja: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://hdl.handle.net/10138/298542
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63334
YSO-asiasanat: ammatillinen kehitys; oppiminen; ilmiöt; hyvinvointi; ilmiöoppiminen
Vapaat asiasanat: luokanopettajaopiskelijat; digitaalinen lukutaito
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 1