A3 Book section, Chapters in research books
Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa (2019)


Hankala, M., Kepler-Uotinen, K., & Kankaanranta, M. (2019). Oppimisen paikat ilmiölähtöisellä kurssilla : luokanopettajaopiskelijat mielen hyvinvoinnin digitaalista lukutaitoa tutkimassa. In M. Rautiainen, & M. Tarnanen (Eds.), Tutkimuksesta luokkahuoneisiin (pp. 17-34). Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto. Ainedidaktisia tutkimuksia, 15. http://hdl.handle.net/10138/298542


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Hankala, Mari; Kepler-Uotinen, Kaili; Kankaanranta, Marja

Parent publication: Tutkimuksesta luokkahuoneisiin

Parent publication editors: Rautiainen, Matti; Tarnanen, Mirja

ISBN: 978-952-5993-26-4

Journal or series: Ainedidaktisia tutkimuksia

ISSN: 1799-9596

eISSN: 1799-960X

Publication year: 2019

Number in series: 15

Pages range: 17-34

Number of pages in the book: 481

Publisher: Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: http://hdl.handle.net/10138/298542

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63334


Keywords: professional development; learning; phenomena; well-being; phenomenon-based learning

Free keywords: student teachers; digital literacy in the context of mental health


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2019

JUFO rating: 1


Last updated on 2023-15-02 at 09:04