A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Conceptions of teachership in the professional identity construction of adult educator graduates (2019)
Ursin, J., & Paloniemi, S. (2019). Conceptions of teachership in the professional identity construction of adult educator graduates. Teacher Development, 23(2), 233-248. https://doi.org/10.1080/13664530.2019.1575274
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ursin, Jani; Paloniemi, Susanna
Lehti tai sarja: Teacher Development
ISSN: 1366-4530
eISSN: 1747-5120
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 23
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 233-248
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13664530.2019.1575274
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63147
YSO-asiasanat: opettajuus; opettajat; identiteetti; aikuiskasvatus; aikuiskouluttajat; aikuiskoulutus
Vapaat asiasanat: teachership; teacher identity; conceptions of teaching
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 1