A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Conceptions of teachership in the professional identity construction of adult educator graduates (2019)


Ursin, J., & Paloniemi, S. (2019). Conceptions of teachership in the professional identity construction of adult educator graduates. Teacher Development, 23(2), 233-248. https://doi.org/10.1080/13664530.2019.1575274


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatUrsin, Jani; Paloniemi, Susanna

Lehti tai sarjaTeacher Development

ISSN1366-4530

eISSN1747-5120

Julkaisuvuosi2019

Volyymi23

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot233-248

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13664530.2019.1575274

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/63147


YSO-asiasanatopettajuusopettajatidentiteettiaikuiskasvatusaikuiskouluttajataikuiskoulutus

Vapaat asiasanatteachership; teacher identity; conceptions of teaching


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-12-02 klo 09:40