A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Literacy Skills and Online Research and Comprehension : Struggling Readers Face Difficulties (2019)


Kanniainen, L., Kiili, C., Tolvanen, A., Aro, M., & Leppänen, P. H. (2019). Literacy Skills and Online Research and Comprehension : Struggling Readers Face Difficulties. Reading and Writing, 32(9), 2201-2222. https://doi.org/10.1007/s11145-019-09944-9


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kanniainen, Laura; Kiili, Carita; Tolvanen, Asko; Aro, Mikko; Leppänen, Paavo H.T.

Lehti tai sarja: Reading and Writing

ISSN: 0922-4777

eISSN: 1573-0905

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 32

Lehden numero: 9

Artikkelin sivunumerot: 2201-2222

Kustantaja: Springer

Julkaisumaa: Alankomaat

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/s11145-019-09944-9

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/65901


YSO-asiasanat: lukutaito; monilukutaito; informaatiolukutaito; verkkoaineisto; luetun ymmärtäminen; Internet; sujuvuus; ymmärtäminen

Vapaat asiasanat: digital literacy; online reading; struggling readers


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-10-11 klo 16:14